Шановні клієнти! Наш інтернет-магазин працює під індивідуальне замовлення - ми поставляємо товари згідно з асортиментом нашого сайту в найкоротші терміни - від 2-х годин до 3-х діб (виняток - пошиття взуття, до 7 днів, про терміни повідомляє менеджер). Відправляємо товар покупцю тільки післяплатою - щоб Ви могли приміряти його, оглянути і переконатися в покупці. На товари під індивідуальне замовлення згідно із законодавством повернення та обміну немає - за винятком випадків заводського браку, який Ви перевіряєте при отриманні товару.
Гарантійні умови та терміни експлуатації товарів.
Інтернет-магазин Nanogu.com.ua дбає про своїх покупців, та надає в обов'язковому порядку гарантію на товари, придбані в нашому інтернет-магазині згідно з чинним законодавством України.
Повернення товару.
Інтернет-магазин Nanogu в обов'язковому порядку надає послугу повернення нового товару, якщо при отриманні Ви виявили технічний шлюб або суттєві недоліки, що впливають на експлуатацію.
Для повернення товару Вам не потрібно дзвонити до менеджера. Лінія може бути зайнята, або Ви забираєте замовлення пізно / рано ввечері і т.д. для Вашої зручності - Ви лише оформляєте відмову від отримання, якщо через брак - заповнюєте Акт огляду (надає співробітник пошти).
Нагадуємо, забраний із пошти товар є таким, що повністю відповідає замовленому та Ваше звернення буде відхилено.
Перевірка товару.
Інтернет-магазин Nanogu в обов'язковому порядку надає послугу допродажної перевірки-підготовки товару. Кожен товар, що відправляється, проходить ретельну перевірку на цілісність, комплектацію і відповідність, а також підготовку до відправки (сюди входить упаковка, обробка, полірування тощо). Разом з цим покупець має право оглянути, перевірити товар при отриманні у відділенні пошти (Нової пошти, Укрпошти) та переконатися у відповідності до замовлення незалежно від типу оплати (безготівковий розрахунок, оплата на реквізити, приват24, післяплати тощо), у разі якщо товар фактично не відповідає замовленому - покупець має право відмовитися від отримання товару - подальші дії залагоджує магазин (обмін товару або повернення коштів), або транспортна компанія-перевізник.
Для перевірки товару:
-зверніться до оператора пошти з номером TTN для отримання замовлення та повідомте, що проведете огляд;
-перевірте своє замовлення, не залишаючи відділення пошти;
-якщо товар повністю відповідає – Ви можете залишати пошту разом зі своєю покупкою.
Що робити, якщо товар не відповідає замовленому? Якщо Ви виявили, що товар пошкоджений, має неповну комплектацію або Вам видали і зовсім не Ваше замовлення - зверніться до оператора пошти з проханням про заяву та заповніть "Акт огляду" вказавши в ньому всі нюанси, після чого - відмовляєтесь від отримання посилки та уточнюєте подальші дії оператора.
Звертаємо Вашу увагу, що перевірка товару на відсутність шлюбу, дефектів, пошкоджень, повноту комплектації та загальна відповідність відбувається лише при отриманні у відділенні пошти! Якщо Ви отримали товар і залишили з ним відділення - тим самим Ви підтверджуєте повну відповідність товару замовленому, з магазину та перевізника знімається відповідальність за цілісність, відповідність товару, а також його комплектацію.
Гарантійні терміни товарів відповідно до р.ІІ ст.7 п.2 Закону України "Про захист прав споживачів":
30 днів з моменту продажу через інтернет-магазин або з початку сезону (умова поширюється на повсякденне і модельне, жіноче, чоловіче та дитяче взуття, а також на шкіргалантерею - сумки, клатчі, ремені, рукавички);
60 днів з моменту продажу через інтернет-магазин на шкіряне чоловіче взуття з відповідною позначкою в описі товару (див. вітчизняне виробництво).
Гарантійні умови поширюються на товари, куплені тільки безпосередньо в нашому інтернет-магазині - для заявки Вам буде необхідно надати номер замовлення. Товари, які були відправлені з нашого складу, але замовлені через інші продавці, торгові майданчики, оформлені крім нашого сайту - такі замовлення не підпадають під гарантійні умови, терміни.
Гарантійні терміни служби (експлуатації) товару обчислюються з дня продажу через магазин або з моменту настання сезону (для взуття):
-зимовий сезон із 15 листопада по 15 березня;
-літній сезон з 15 травня до 15 вересня;
-весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
Термін служби товару – це календарний термін використання товару за його призначенням, протягом якого виробник (продавець) гарантує його безпеку та несе відповідальність за суттєві недоліки, що виникли з його вини. Термін служби товару дорівнює гарантійному терміну, після його претензії щодо недоліків товару не приймаються. Якщо Ви придбали товар не в сезон, то гарантійний термін почнеться з початку сезону, наприклад - куплені взимку босоніжки отримують гарантію з 15 травня, а не з дати покупки - так ми захищаємо гарантійні умови своїх покупців.
Товари, що не підлягають поверненню.
Товари належної якості, які згідно із законодавством не підлягають поверненню/обміну та є у продажу в інтернет-магазині:
білизну натільну (в т.ч. бавовняну білизну, футболки);
панчішно-шкарпеткові вироби;
товари в аерозольній упаковці;
ювелірні вироби.
Звертаємо увагу, що поверненню так само не підлягають товари на замовлення - індивідуальне пошиття, індивідуальне замовлення розміру, моделі, певного товару під бажання покупця. Так само поверненню не підлягають товари, придбані оптом зі знижкою, куплені для подальшого перепродажу (реалізації) - оптові покупці та дропшипери в цьому випадку є стороною повернення.
Дякуємо за Вашу увагу та хороші Вам покупки в інтернет-магазині Nanogu.com.ua!