Гарантійні умови і терміни експлуатації товарів.
Інтернет-магазин Nanogu.com.ua піклується про своїх покупців, і надає в обов'язковому порядку можливість обміну і повернення товару, а так же гарантію на товари, придбані в нашому інтернет-магазині згідно з чинним законодавством України.
Обмін товару.
Інтернет-магазин Nanogu в обов'язковому порядку надає послугу обміну нового товару. Якщо придбаний в нашому магазині товар з яких-небудь причин Вам не підійшов, Ви можете обміняти його - на інший розмір, на аналогічний товар або на інші товари з магазину, загальна вартість яких відповідає, або більше первинної суми покупки.
Для обміну товару:
- самостійно переконайтеся, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (дата покупки вказується в товарному чеку), в перебігу цього часу товар повинен повернутися для обміну на склад магазину;
- зберігайте товар в товарному вигляді, а так само його упаковку і чек на покупку;
- для обміну товару потрібно написати на електронну адресу vadimgusar@gmail.com з позначкою "Обмін товару", в листі вкажіть # замовлення, а так само потрібний товар (и) на заміну. У відповідному листі Вам повідомлять дані для відправки товару, наявність заміни та ін .;
- товар, що відправляється на обмін повинен бути новим, чистим, з бирками / подарунками, якщо такі додавалися, упаковка товару повинна бути цілісною, обов'язкове упаковка в стрейч;
- обов'язкова умова обміну - оплата доставки покупцем.
Звертаємо Вашу увагу, що обміну підлягає тільки новий товар в збереженому товарному вигляді - чистий, без сторонніх запахів, в повній комплектації. З дати покупки зазначеної в чеку до дати прибуття на склад перевізника має пройти не більше 14 днів.
Обмін товару здійснюється в такі строки: 1) забір товару з пошти на обмін протягом 5 днів з моменту прибуття на склад; 2) відправка обміну після забору з пошти протягом 3 днів. Номер ттн про відправку обміну Вам приходить з сайту так само, як і при первинній відправці - тільки з позначкою "Обмін".
Повернення товару.
Інтернет-магазин Nanogu в обов'язковому порядку надає послугу повернення нового товару. Якщо придбаний в нашому магазині товар з яких-небудь причин Вам не підійшов і для нього немає заміни, в т.ч. на аналогічний товар - в такому випадку Ви можете повернути товар.
Для повернення товару:
- самостійно переконайтеся, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (дата покупки вказується в товарному чеку), в перебігу цього часу товар повинен повернутися для повернення на склад магазину;
- для повернення товару потрібно написати на електронну адресу vadimgusar@gmail.com з позначкою "Повернення товару", в листі вкажіть # замовлення і коротко - причину повернення. У відповідному листі Вам прийде заяву на повернення - роздрукуйте та заповніть заяву, прикладіть його до відправлення товару;
- зберігайте товар в товарному вигляді, а так само його упаковку і чек на покупку;
- товар, що відправляється на повернення повинен бути новим, чистим, без слідів примірки і сторонніх запахів, з бирками / подарунками, якщо такі додавалися, упаковка товару повинна бути цілісною, обов'язкове упаковка в стрейч;
- обов'язкова умова повернення - оплата доставки покупцем.
Вартість повернення 1 товару - 20 грн (сюди входить доставка кур'єром Вашого товару на пошту і зворотна доставка товару на склад, первинна упаковка товару - стрейч, скотч, а так само послуга збірки і допродажного підготовки товару). Дана сума буде вирахувана із суми повернення коштів. Так само, в обов'язковому порядку з суми повернення вираховується оплата доставки (якщо така була передбачена) і комісія банку за переказ.
Звертаємо Вашу увагу, що поверненню підлягає тільки новий товар в збереженому товарному вигляді - чистий, без сторонніх запахів, в повній комплектації. З дати покупки зазначеної в чеку до дати прибуття на склад перевізника має пройти не більше 14 днів.
Повернення товару здійснюється в такі строки: 1) забір товару кур'єром з пошти на повернення протягом 5 днів з моменту прибуття на склад; 2) повернення коштів покупцеві після забору товару з пошти протягом 5 днів. Повернення коштів відбувається на реквізити, зазначені в заяві, з позначкою "Повернення" і номером Вашого чека.
Перевірка товару.
Інтернет-магазин Nanogu в обов'язковому порядку надає послугу допродажного перевірки-підготовки товару. Кожен відправляється товар проходить ретельну перевірку на цілісність, комплектацію та відповідність, а так само підготовку до відправки (сюди входить упаковка, обробка, полірування та ін.). Разом з цим покупець має право оглянути, перевірити товар при отриманні у відділенні пошти (Нової пошти, Укрпошти) і переконатися у відповідності замовлення не залежно від типу оплати (безготівковий розрахунок, оплата на реквізити, Приват24, накладений платіж і тд), в разі якщо товар фактично не відповідає замовленому - покупець має право відмовитися від отримання товару - подальші дії залагоджує магазин (обмін товару або повернення коштів), або ж транспортна компанія-перевізник.
Для перевірки товару:
- зверніться до оператора пошти з номером ттн для отримання замовлення і повідомте, що проведете огляд;
- перевірте своє замовлення не залишаючи відділення пошти;
- якщо товар повністю відповідає - Ви можете залишати пошту разом зі своєю покупкою.
Що робити якщо товар не відповідає замовленому? Якщо Ви виявили, що товар пошкоджений, має неповну комплектацію або ж Вам видали і зовсім не Ваше замовлення - зверніться до оператора пошти з проханням про заяву і заповніть "Акт огляду" вказавши в ньому всі нюанси, після чого - відмовляєтеся від отримання посилки і уточнюєте подальші дії у оператора.
Звертаємо Вашу увагу, що перевірка товару на відсутність шлюбу, дефектів, пошкоджень, повноту комплектації і загальне відповідність відбувається тільки при отриманні у відділенні пошти! Підбір розміру, фасону і виду товару все так само можлива за межами пошти. Якщо Ви отримали товар і покинули з ним відділення - тим самим Ви підтверджуєте повну відповідність товару замовленому, з магазину і перевізника знімається відповідальність за цілісності, відповідності товару, а так само його комплектації.
Гарантійні терміни товарів згідно з р.II ст.7 п.2 Закону України "Про захист прав споживачів":
30 днів з моменту продажу через інернет-магазин або ж з початку сезону (умова поширюється на повсякденну і модельну, жіночу, чоловічу та дитячу взуття, а так само на кожгалантерею - сумки, клатчі, ремені, рукавички);
60 днів з моменту продажу через інтернет-магазин на шкіряну чоловічу взуття з відповідною позначкою в описі до товару (см.отечественное виробництво).
Гарантійні терміни служби (експлуатації) товару обчислюються з дня продажу через магазин або ж з моменту настання сезону (для взуття):
- зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
- весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.
Термін служби товару - це календарний термін використання товару за його призначенням, протягом якого виробник (продавець) гарантує його безпеку і несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби товару дорівнює гарантійному строку, за його закінченню претензії щодо недоліків товару не приймаються. Якщо Ви придбали товар не в сезон, то гарантійний термін почнеться з моменту початку сезону, наприклад - куплені взимку босоніжки отримують гарантію з 15 травня, а не з дати купівлі - так ми захищаємо гарантійні умови своїх покупців.
Товари не підлягають поверненню.
Товари належної якості, які відповідно до законодавства не підлягають поверненню / обміну і є у продажу в інтернет-магазині:
- білизна натільна (в т.ч. бавовняне натільна білизна, футболки);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- ювелірні вироби.
Звертаємо увагу, що поверненню так само не підлягають товари під замовлення - індивідуальний пошив, індивідуальне замовлення розміру, моделі, певного товару під бажання покупця. Так само поверненню не підлягають товари, придбані оптом зі знижкою, куплені для подальшого перепродажу (реалізації) - оптові покупці і дропшипери в цьому випадку є стороною, що приймає повернення.
Дякую за Вашу увагу і хороших Вам покупок в інтернет-магазині Nanogu.com.ua!